{FooterSocialImage}
Like us on Facebook
Λογότυπο εταιρείας Euroglass και πιστοποιητικού
Γιατί τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι καλύτερα σε γυαλί;

Τα γαλακτοκομικά αποτελούν εδώ και πολύ καιρό αναπόσπαστο κομμάτι της ευρωπαϊκής διατροφής, προσφέροντας διάφορες επιλογές από το πρωϊνό γιαούρτι μέχρι το βραδινό τυρί. Η ευρωπαϊκή κουλτούρα έχει πλούσια γαλακτοκομική παράδοση , με πάνω από 300 τυριά να προστατεύονται από γεωγραφικές ενδείξεις. Ενώ οι κλασικές επιλογές παραμένουν αναλλοίωτες, οι γαστρονομικές προτιμήσεις εξελίσσονται.


Οι νεότερες γενιές, όπως οι millennials, αναζητούν πιο τολμηρές γεύσεις, όπως γιαούρτι με μπαχαρικά ή βούτυρο με αλκοόλ. Επιπλέον, η αυξημένη ευαισθητοποίηση για την υγεία και την ευεξία έχει διεγείρει το ενδιαφέρον για τα ζυμωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το κεφίρ, καθώς οι millennials εστιάζουν περισσότερο στην καλή πεπτική λειτουργία και την υγεία του εντέρου.


Ανεξάρτητα από την προτίμηση στα γαλακτοκομικά προϊόντα, οι καταναλωτές αναζητούν καθαρά και φυσικά προϊόντα που διατηρούν τη φρεσκάδα τους χωρίς τις προσθήκες έξτρα γεύσεων ή αρωμάτων. Υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για υψηλής ποιότητας υγιεινά γαλακτοκομικά προϊόντα και επιλογές συσκευασίας. Και εδώ είναι που το γυαλί ξεχωρίζει. Δεν είναι τυχαίο ότι το γάλα είναι καλύτερο στο γυαλί. Το γυαλί φτιάχνεται από φυσικά συστατικά που έχουν αποδειχθεί επιστημονικά ότι είναι η καλύτερη πρώτη ύλη για τη διατήρηση της γεύσης και της ποιότητας. Σε αντίθεση με άλλα υλικά, το γυαλί δεν απελευθερώνει χημικά στο περιεχόμενο, καθιστώντας τα γαλακτοκομικά προϊόντα πιο ασφαλή και υγιεινά όταν συσκευάζονται σε γυαλί. Δημιουργώντας μια φυσική ασπίδα ενάντια στους μικροοργανισμούς , το γυαλί είναι το πιο αξιόπιστο υλικό όταν πρόκειται για τη διατήρηση τροφίμων και ποτών.


Ακόμη, η υψηλή αισθητική του γυαλιού είναι αδιαμφισβήτητη. Οι γυάλινες συσκευασίες μας συνδέουν με την παράδοση και προσθέτουν μια πινελιά κομψότητας στις κουζίνες μας. Γι’ αυτό, τα γαλακτοκομικά προϊόντα σε γυάλινη συσκευασία συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν τους καταναλωτές από γενιά σε γενιά. Από την αναβίωση νοσταλγικών αναμνήσεων με την παράδοση των γυάλινων φιαλών με γάλα στις γειτονιές μέχρι τα χαρακτηριστικά σχέδια που ξεχωρίζουν στα ράφια των καταστημάτων, οι καταναλωτές προτιμούν τα γαλακτοκομικά προϊόντα σε γυαλί.


Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη το 2020 από τους Φίλους του Γυαλιού (Friends of Glass), το 43% των ευρωπαίων καταναλωτών προτιμά να αγοράζει γαλακτοκομικά προϊόντα σε γυάλινες συσκευασίες περισσότερο από κάθε άλλο υλικό συσκευασίας. Για όσους ήδη λαμβάνουν υπόψη το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, έως και 59% επιλέγουν τη γυάλινη συσκευασία όταν αγοράζουν γαλακτοκομικά προϊόντα. Με την αυξανόμενη ζήτηση για γαλακτοκομικά προϊόντα σε παγκόσμιο επίπεδο, αναμένεται να διευρυνθεί η αγορά. Η αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ευρώπη προβλέπεται να ξεπεράσει τα 148 δισ. ευρώ μέχρι το 2026.