{FooterSocialImage}
Like us on Facebook
Λογότυπο εταιρείας Euroglass και πιστοποιητικού
Σελίδα 1 από 24       Επόμενο > Εγγραφές ανά σελίδα:
Ζητείται Purchasing Support Associate για το Τμήμα Πωλήσεων στον Πειραιά

Η Euroglass Α.Ε, εταιρία με ηγετική θέση στην αγορά γυάλινων ειδών συσκευασίας για πάνω από 25 χρόνια, επιθυμεί να εμπλουτίσει το ανθρώπινο δυναμικό της εντάσσοντας στην ομάδα της ένα νέο μέλος για την παρακάτω θέση εργασίας:


Θέση: Sales Support associate | Πειραιάς

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση δικτύου συνεργατών & πελατών


  • Παρακολούθηση αγοράς & ανάπτυξη δικτύου πελατών


  • Υλοποίηση στόχων πωλήσεων & τήρηση προθεσμιών


  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό της στρατηγικής πωλήσεων και σύνταξη προγραμματισμένων αναφορών




Προφίλ Υποψηφίου:

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ (σπουδές σε Οικονομικά ή Marketing θα αξιολογηθούν θετικά)


  • Ισχυρές διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές ικανότητες


  • Άριστη γνώση Η/Υ, καθώς και MS Office, Windows


  • Άριστη χρήση της αγγλικής γλώσσας, γραπτά και προφορικά


  • Σωστή διαχείριση χρόνου


  • Ομαδικότητα, στρατηγική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, οργάνωση και λήψη αποφάσεων, ικανότητα διαχείρισης ομάδας


  • Δυνατότητα ταξιδιών εκτός έδρας (εφόσον χρειαστεί)


  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες)


  • Γνώση προγραμμάτων CRM και ERP θα εκτιμηθεί


  • Εμπειρία στο αντικείμενο σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί




Προσφέρονται:

  • Πλήρης Απασχόληση


  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών


  • Διαρκής εκπαίδευση και κατάρτιση


  • Ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης


  • Σύγχρονο, ευχάριστο, και δυναμικό περιβάλλον εργασίας




  • Οι ενδιαφερόμενοι/ες που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις παρακαλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά το βιογραφικό τους στο info@euroglass.com.gr, με τον τίτλο «Θέση Sales Support Associate» στο θέμα του email. Όλες οι αιτήσεις θα διαχειριστούν με απόλυτη εχεμύθεια.








Ζητείται Purchasing Support Associate για το Τμήμα Προμηθειών στη Θεσσαλονίκη

Η Euroglass Α.Ε, εταιρία με ηγετική θέση στην αγορά γυάλινων ειδών συσκευασίας για πάνω από 25 χρόνια, επιθυμεί να εμπλουτίσει το ανθρώπινο δυναμικό της εντάσσοντας στην ομάδα της ένα νέο μέλος για την παρακάτω θέση εργασίας:

Θέση: Purchasing support associate | Θεσσαλονίκη

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση δικτύου συνεργατών (μεταφορέων) & προμηθευτών


  • Διαχείριση των παραγγελιών και παρακολούθηση της έγκαιρης παράδοσης των προμηθειών και προϊόντων


  • Παρακολούθηση αγοράς & ανάπτυξη δικτύου προμηθευτών - μεταφορέων




Προφίλ Υποψηφίου:

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ (σπουδές σε Οικονομικά ή Marketing)


  • Ισχυρές διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές ικανότητες


  • Άριστη γνώση Η/Υ, καθώς και MS Office, Windows


  • Άριστη χρήση της αγγλικής γλώσσας, γραπτά και προφορικά


  • Σωστή διαχείριση χρόνου


  • Ομαδικότητα, στρατηγική σκέψη, επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων, ικανότητα διαχείρισης ομάδας


  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες)


  • Γνώση προγραμμάτων CRM και ERP θα εκτιμηθεί


  • Εμπειρία στο αντικείμενο σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί




Προσφέρονται:

  • Πλήρης Απασχόληση


  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών


  • Διαρκής εκπαίδευση και κατάρτιση


  • Ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης


  • Σύγχρονο, ευχάριστο, και δυναμικό περιβάλλον εργασίας




Οι ενδιαφερόμενοι/ες που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις παρακαλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά το βιογραφικό τους στο info@euroglass.com.gr, με τον τίτλο «Θέση Purchasing support associate» στο θέμα του email. Όλες οι αιτήσεις θα διαχειριστούν με απόλυτη εχεμύθεια.

Γυάλινη συσκευασία: Η λύση για αναλλοίωτη γεύση

Η γεύση είναι μια από τις πιο σημαντικές ανθρώπινες αισθήσεις και βασικό στοιχείο της αισθητηριακής εμπειρίας του καταναλωτή με ένα προϊόν. Μελέτες έχουν δείξει ότι η σύνθεση, το σχήμα, ακόμη και το χρώμα της συσκευασίας μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τη γεύση.


Το γυαλί είναι κατασκευασμένο από φυσικά συστατικά - καθιστώντας το ιδανικό για τη διατήρηση της γεύσης και της ποιότητας. Ως άγευστο και άοσμο υλικό χωρίς χημική αλληλεπίδραση, το γυαλί εμποδίζει τη μεταφορά γεύσεων και διατηρεί το χρώμα και την υφή των τροφίμων και των ποτών. Χάρη στην αδράνεια και τις προστατευτικές του ιδιότητες, το γυαλί λειτουργεί ως ασφαλές φράγμα έναντι των μικροοργανισμών και τις αλλαγές στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος , διασφαλίζοντας την ακεραιότητα του προϊόντος και διατηρώντας τη γεύση του.


Η διατήρηση της γεύσης είναι ο δεύτερος σημαντικότερος λόγος που οι καταναλωτές επιλέγουν το γυαλί, με πρώτο τη διασφάλιση της υγείας. Αυτό συμβαίνει επειδή το γυαλί διατηρεί την αυθεντική γεύσεις, το άρωμα και την υφή των προϊόντων, ενώ διατηρεί την ποιότητα τους και παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους.


Από το χρώμα ενός γυάλινου μπουκαλιού, μέχρι τον ντελικάτο ήχο δύο γυάλινων δοχείων που χτυπούν μεταξύ τους, τα πάντα σχετικά με το γυαλί συμβάλλουν σε μια βελτιωμένη γευστική εμπειρία που προσελκύει όλες τις αισθήσεις. Αλλά δεν είναι μόνο αυτοί οι λόγοι για τους οποίους το γυαλί αποτελεί την ιδανική επιλογή συσκευασίας για διαφορετικά προϊόντα όπως οινοπνευματώδη ποτά, κρασιά μπύρες αλλά και τρόφιμα.


Πώς το γυαλί βοηθά στη διατήρηση της γεύσης των προϊόντων;


- Το γυαλί είναι ουσιαστικά αδρανές και αδιαπέραστο.

Οι προστατευτικές ιδιότητες του γυαλιού λειτουργούν ως ασφαλές φράγμα έναντι των εξωτερικών παραγόντων, εμποδίζοντας τους να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα στο εσωτερικό. Αυτή η αδράνεια καθιστά το γυαλί μια αξιόπιστη επιλογή για τη διατήρηση της γεύσης των προϊόντων για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ακόμα και μετά το άνοιγμα.

- Το γυαλί είναι άγευστο και άοσμο.

Σε αντίθεση με άλλα υλικά συσκευασίας, το γυαλί δεν αλληλεπιδρά με το προϊόν, διατηρώντας το στην αρχική του κατάσταση. Ως αδρανές υλικό, το γυαλί αποτελεί ιδανική επιλογή συσκευασίας για τη διατήρηση της γεύσης, της φρεσκάδας και της θρεπτικής αξίας των τροφίμων και των ποτών.

- Το γυαλί δεν αλλοιώνεται, δε διαβρώνεται, δε λερώνει ή δεν ξεθωριάζει.

Η απλή αλχημεία της άμμου, της ανθρακικής σόδας και της μαρμαρόσκονης έχει ως αποτέλεσμα ένα μονοστρωματικό, μη πορώδες υλικό που δεν απορροφά τρόφιμα, υγρά και αέρια. Επίσης δεν αλλοιώνεται, διαβρώνεται ή ξεθωριάζει, καθιστώντας ασφαλή την αποθήκευση ζεστών και κρύων ροφημάτων.

- Το γυαλί διατηρεί τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες των προϊόντων.

Η γυάλινη συσκευασία έχει επιβεβαιωθεί ότι προστατεύει τη γεύση, τη φρεσκάδα, τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες του προϊόντος, δρώντας ως φυσικό φράγμα σε δυνητικά επιβλαβείς ουσίες. Η ποιότητα του προϊόντος επηρεάζεται όταν οι βιταμίνες, τα μέταλλα, η γεύση, το άρωμα, ακόμη και οι φυσαλίδες στα ανθρακούχα προϊόντα ξεφεύγουν από τη συσκευασία. Γι’ αυτό το γυαλί χρησιμοποιείται σε μεγάλη ποικιλία προϊόντων, από τρόφιμα μέχρι ποτά και φαρμακευτικά προϊόντα.


Η διατήρηση της γεύσης είναι απαραίτητη για τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών. Το γυαλί είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά υλικά συσκευασίας για την προστασία αυτών, καθώς αποτρέπει οποιαδήποτε απώλεια ποιότητας ή γεύσης.


Γι’ αυτό χρησιμοποιείται ευρέως σε προϊόντα όπως:

- Κρασί: Το γυαλί είναι η πρώτη επιλογή για τους λάτρεις του κρασιού, καθώς δεν αλλάζει τη γεύση ή την ποιότητα, διατηρώντας το φρέσκο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η αντοχή, οι ερμητικές του ιδιότητες, το βάρος και τα χαρακτηριστικά αδράνειας του καθιστούν επίσης το γυαλί την ιδανική επιλογή για την αποθήκευση κρασιού.

- Μπύρα: Το γυαλί προστατεύει τις ιδιότητες της μπύρας διατηρώντας τη γεύση, το άρωμα, το χρώμα και την υφή της.

- Ελαιόλαδο: Το άρωμα και η γεύση του ελαιόλαδου διατηρούνται και ενισχύονται καλύτερα στο γυαλί.

- Γαλακτοκομικά προϊόντα: Το γυαλί προστατεύει τα γαλακτοκομικά προϊόντα από το οξυγόνο και τη θερμότητα και δε μεταφέρει ξένες μυρωδιές ή γεύσεις.

- Σάλτσες: Το γυαλί προστατεύει και αναδεικνύει τη φρεσκάδα και την ποιότητα των σαλτσών ενώ επίσης παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους.


Επιπλέον, η συνεχής αναζήτηση για έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής συμβάλλει στην ταχεία ανάπτυξη των βιολογικών τροφίμων και της γεωργίας και στην αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με τις πηγές και τα συστατικά των τροφίμων. Γι’ αυτό οι καταναλωτές κοιτάζουν πέρα από την ετικέτα και στρέφουν την προσοχή τους στη συσκευασία ως προέκταση του ίδιου του προϊόντος.

Πόση σημασία έχει το χρώμα της γυάλινης συσκευασίας;

Καλλυντικά προϊόντα, πόσιμο νερό ή τρόφιμα - οι γυάλινες συσκευασίες ταιριάζουν σε κάθε υγρό η βρώσιμο υλικό. Το γυαλί είναι αδρανές και διατηρεί το περιεχόμενο ανέπαφο και ασφαλές από χημικές επιδράσεις που μπορεί να προκαλέσουν άλλα υλικά συσκευασίας, διατηρώντας την αρχική γεύση, το άρωμα και το «σώμα» του προϊόντος.


Χρειάζεται μόνο μια ματιά για να δει κανείς μέσα από τη διαφάνεια του γυαλιού εάν το προϊόν είναι φρέσκο και σε καλή κατάσταση, ενώ η ίδια η συσκευασία δεν λεκιάζει, διαρρέει ή χαλάει. Η δομή του γυαλιού το καθιστά ανθεκτικόστην πίεση, το κενό αέρος και τη θερμοκρασία. Επιπλέον, το γυαλί είναι ένα υλικό που μπορεί να ανακυκλώνεται σχεδόν επ άπειρον, χωρίς απώλεια ποιότητας. Τέλος, ακόμα κι αν δεν ανακυκλωθεί και καταλήξει στα απορρίμματα, προκαλεί τη μικρότερη δυνατή ζημιά στο περιβάλλον.


Ωστόσο το χρώμα της γυάλινης συσκευασίας είναι ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, ιδιαίτερα σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών και ηλιοφάνειας, όπως το καλοκαίρι. Οι γυάλινες συσκευασίες διαφορετικής απόχρωσης που, παρέχουν διαφορετικό επίπεδο UV προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία.


Καφέ γυαλί


Αυτό είναι το πιο κοινό χρώμα στα γυάλινα δοχεία που χρησιμοποιούνται για καλλυντικά και φαρμακευτικά προϊόντα. Το γυαλί αποκτά την κεχριμπαρένια απόχρωση του χάρη στα πρόσθετα θείου, σιδήρου και άνθρακα και παρέχει τη βέλτιστη προστασία για φωτοευαίσθητες φόρμουλες όπως ποτά, ορισμένες ομάδες φαρμάκων και καλλυντικά. Το καφέ γυαλί μπλοκάρει εξ ολοκλήρου την υπεριώδη ακτινοβολία διατηρώντας το προϊόν απόλυτα ασφαλές από τη βλαβερή του δράση.


Ένα άλλο ισχυρό πλεονέκτημα του καφέ γυαλιού προέρχεται από το μάρκετινγκ. Τα καφέ βάζα και μπουκάλια χρησιμοποιούνται ευρέως από τον 19ο αιώνα, ιδιαίτερα σε φαρμακευτικά προϊόντα και έτσι έχει καθιερωθεί η υποσυνείδητη αντίληψη ότι το περιεχόμενο πάντα είναι κάτι αποδεδειγμένο, αποτελεσματικό και στις περισσότερες περιπτώσεις φυσικό.


Μπλε γυαλί


Η μπλε απόχρωση προέρχεται από την προσθήκη κοβαλτίου ή μερικές φορές οξειδίου του χαλκού. Το μπλε γυαλί έχει παρόμοια απόδοση με το κεχριμπαρένιο φράγμα φωτός που απορροφά την υπεριώδη ακτινοβολία ακτινοβολία, αφήνοντας όμως το μπλε φάσμα να περάσει. Παρ’ όλα αυτά, το μπλε γυαλί προσφέρει αρκετή προστασία σε προϊόντα με μέτρια ή χαμηλή ευαισθησία στο φως. Γι’ αυτό επίσης ήταν και παραμένει μια ευρέως χρησιμοποιούμενη επιλογή συσκευασίας για φάρμακα και καλλυντικά.


Μαύρο γυαλί


Το μαύρο γυαλί προσφέρει το ίδιο φράγμα με το καφέ, μπλοκάροντας επιπλέον το ορατό τμήμα του φάσματος. Το φράγμα υπεριώδους ακτινοβολίας επιτρέπει να διατηρούνται τα καλλυντικά, τα τρόφιμα και τα φάρμακα φρέσκα και κατάλληλα για χρήση για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σύγκριση με άλλα υλικά χωρίς φράγμα φωτός, μειώνοντας έτσι και την ανάγκη χρήσης συντηρητικών στο ελάχιστο.


Πράσινο γυαλί


Σε αντίθεση με τα παραπάνω χρώματα, το πράσινο γυαλί, που προέρχεται από την προσθήκη οξειδίου του χρωμίου, είναι διακοσμητικό. Ακριβώς όπως το διαφανές, το πράσινο γυαλί δεν προσφέρει ιδιαίτερη προστασία από τον ήλιο. Ωστόσο, διατηρεί όλες τις υπόλοιπες ιδιότητες για τις οποίες εκτιμάται το γυαλί, γι’ αυτό είναι τόσο δημοφιλές, για παράδειγμα, μεταξύ παραγωγών κρασιού ή άλλων ποτών και ορισμένων καλλυντικών, που δεν είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στο φως.


Βιολετί γυαλί


Το βιολετί γυαλί είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση. Αρχικά εφευρέθηκε με έμφαση στην προστασία από το ορατό φάσμα φωτός και έχει σχεδιαστεί σκόπιμα για να επιτρέπει μέρος της UVA (25-45%) και IR (περίπου 60%) να διαπερνά, για να διατηρεί τον καλύτερο ηλιακό κορεσμό για βιολογικά τρόφιμα και καλλυντικά προϊόντα.


Ο μοναδικός συνδυασμός του έχει σκοπό να παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία από την «ηλιακή γήρανση» του βιολογικού προϊόντος και να παρατείνει φυσικά τη διάρκεια ζωής του.

6 λόγοι για τους οποίους πρέπει να επιλέγετε τουρσί σε γυάλινη συσκευασία

Το τουρσί είναι ένας δημοφιλής τρόπος συντήρησης των τροφίμων εδώ και χιλιάδες χρόνια σε όλο τον κόσμο. Η ιστορία του ξεκινάει από τη στιγμή που οι άνθρωποι έμαθαν να συντηρούν τα τρόφιμα σε λάδι ή ξύδι για να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής τους. Τα τρόφιμα που γίνονται τουρσί περιλαμβάνουν λαχανικά, φρούτα, κρέατα, ψάρια, γαλακτοκομικά προϊόντα και αυγά.

Αν και οι αναφορές για τουρσί φτάνουν μέχρι και 4,000 χρόνια πριν, η δημοφιλία του αυξήθηκε πολύ κατά τον 18ο και 19ο αιώνα, καθώς η μαζική μετανάστευση έφερε μαζί το ανακάτεμα των συνταγών, των παραδόσεων και των τροφίμων μεταξύ των χωρών.

Παρ’ όλο που το τουρσί δεν αποτελεί πλέον τον πιο διαδεδομένο τρόπο συντήρησης τροφίμων εξαιτίας της εφεύρεσης του ψυγείου και της κατάψυξης, εξακολουθεί να είναι ένας νόστιμος τρόπος επαναχρησιμοποίησης των τροφίμων, καθώς και μια έξυπνη λύση μείωσης της σπατάλης φαγητού.

Το τουρσί σε γυάλινη συσκευασία είναι η επιλογή που κάνουν τα περισσότερα μεγάλα brands. Για να διατηρηθεί η φρεσκάδα και η ποιότητα του προϊόντος για όσο το δυνατό μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, είναι σημαντικό να λαμβάνεται υπόψη τόσο το υλικό συσκευασίας όσο και το σωστό σφράγισμα.


Παρακάτω οι πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους το τουρσί πρέπει να διατηρείται σε γυάλινη συσκευασία:


- Η γυάλινη συσκευασία προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής:


Δεδομένου ότι οι γυάλινες συσκευασίες διαθέτουν αεροστεγές κλείσιμο, επιτρέπουν στο τουρσί να παραμένει ασφαλές από απειλές όπως η ανάπτυξη μούχλας που μπορεί να οδηγήσει σε ασθένειες ή και την απώλεια γεύσης εξαιτίας της εξάτμισης των ελαίων από τον αέρα.


- Το γυαλί διατηρεί ακέραιο το άρωμα και τη γεύση του:


Η συσκευασία μπορεί να αλλοιώσει τη γεύση και το άρωμα του τουρσιού. Το γυαλί είναι φτιαγμένο από αδρανή και φυσικά υλικά, βοηθώντας στη διατήρηση της αυθεντικής γεύσης.


- Το τουρσί σε γυάλινη συσκευασία προστατεύεται από την υγρασία και το οξυγόνο:


Αν εισέλθει στη συσκευασία, το οξυγόνο βοηθά στην ανάπτυξη επιβλαβών μικροοργανισμών που προκαλούν αλλοίωση στο περιεχόμενο. Παρ’ όλο που τα έλαια και άλλα συστατικά επιβραδύνουν αυτή τη διαδικασία, η παρατεταμένη αλληλεπίδραση με το οξυγόνο μπορεί να είναι επικίνδυνη. Ομοίως, εκτεθειμένο στην υγρασία, το τουρσί μπορεί να γίνει πικρό στη γεύση και να αναπτύξει μύκητες. Η γυάλινη συσκευασία προστατεύει από την υγρασία και το οξυγόνο λόγω του αεροστεγούς κλεισίματος και της φυσικής ιδιότητας του ίδιου του γυαλιού να φράζει τον αέρα. Επομένως, η γυάλινη συσκευασία μπορεί σίγουρα να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.


- Το γυαλί δεν αντιδρά με τα οξέα και τα έλαια που υπάρχουν στο τουρσί:


Το υλικό συσκευασίας δεν πρέπει να αντιδρά με τα οξέα από το τουρσί, γιατί αυτή η αντίδραση μπορεί να το κάνει τοξικό. Η γυάλινη συσκευασία είναι αδρανής στα περισσότερα οξέα και προστατεύει το τουρσί από τη χημική μόλυνση.


- Η γυάλινη συσκευασία κάνει το προϊόν να φαίνεται ελκυστικό:


Η συσκευασία στα ράφια των καταστημάτων έχει ιδιαίτερη σημασία για την πρώτη εντύπωση που θα αφήσει στους καταναλωτές. Για παράδειγμα, μια συσκευασία που φαίνεται φθηνή ή μη ελκυστική, μπορεί να αποτρέψει τον καταναλωτή από το να αγοράσει το προϊόν ακόμα κι αν αυτό είναι καλής ποιότητας. Η φυσική προέλευση, η διαφάνεια, η ασφάλεια και η αίσθηση πολυτέλειας που αποπνέει, καθιστούν την ομορφιά της γυάλινης συσκευασίας ιδιαίτερα ελκυστική.


- Το γυαλί είναι το μόνο αναγνωρισμένο ασφαλές υλικό συσκευασίας:


Το γυαλί είναι το μόνο υλικό που έχει λάβει πιστοποίηση GRAS (γενικά αναγνωρισμένο ως ασφαλές) από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA). Θεωρείται η πιο αξιόπιστη συσκευασία για την υγεία, τη γεύση και το περιβάλλον, γι’ αυτό και εξαιρείται από τον κανονισμό REACH (κανονισμός για την καταχώριση, αξιολόγηση, αδειοδότηση και τους περιορισμούς των χημικών προϊόντων). Ως εκ τούτου, η γυάλινη συσκευασία αποτελεί κορυφαία επιλογή για προϊόντα όπως το τουρσί ευρέως σε όλο τον κόσμο.

Οι 6 κορυφαίες τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά των γυάλινων συσκευασιών

Η γυάλινη συσκευασία, φτιαγμένη από ένα κομψό και διαχρονικό υλικό, συνεχίζει να κατέχει εξέχουσα θέση στην παγκόσμια αγορά. Βραβευμένο για την αντοχή, τη διαύγεια και την ανακυκλωσιμότητα του, το γυαλί προσφέρει ένα βιώσιμο και καλαίσθητο τρόπο συσκευασίας για μία ευρεία γκάμα προϊόντων, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των παραγωγών και καταναλωτών. Από τρόφιμα και ποτά μέχρι φαρμακευτικά είδη και καλλυντικά.


Ωστόσο, η αγορά των γυάλινων συσκευασιών δεν είναι στατική, καθώς νέες τάσεις την διαμορφώνουν συνεχώς. Ας εξετάσουμε τις έξι κορυφαίες τάσεις που επικρατούν αυτή τη στιγμή:


Αειφορία και κυκλική οικονομία


Η βιωσιμότητα αποτελεί κινητήριο δύναμη στη βιομηχανία συσκευασίας και το γυαλί έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει αυτήν την τάση. Το γυαλί είναι ένα φυσικά μη πορώδες υλικό, το οποίο σημαίνει ότι δεν διοχετεύει χημικά σταπροϊόντα και είναι 100% ανακυκλώσιμο. Επιπλέον, το ανακυκλωμένο γυαλί μπορεί να ενσωματωθεί ξανά σε νέες γυάλινες συσκευασίες, προωθώντας έτσι την κυκλική οικονομία. Οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές και οι κατασκευαστές υιοθετούν τη γυάλινη συσκευασία ως μια βιώσιμη εναλλακτική λύση.



Τεχνολογικές εξελίξεις στο βάρος και τον σχεδιασμό


Η καινοτομία στην κατασκευή γυαλιού οδηγεί στην ανάπτυξη ελαφρύτερων και πιο ανθεκτικών γυάλινων συσκευασιών. Το ελαφρύ βάρος μειώνει το κόστος μεταφοράς, ελαχιστοποιεί τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που σχετίζονται με την παραγωγή και τη μεταφορά και ενισχύει την ελκυστικότητα στα ράφια για τους καταναλωτές. Επιπλέον, οι εξελίξεις στις τεχνικές διαμόρφωσης γυαλιού επιτρέπουν τη δημιουργία μοναδικών και καινοτόμων σχεδίων, ενισχύοντας περαιτέρω την αισθητική γοητεία της γυάλινης συσκευασίας.


Premium προϊόντα και διαφοροποίηση


Οι γυάλινες συσκευασίες συνδέονται με προϊόντα υψηλής ποιότητας. Τα brands στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, καθώς και στον τομέα των καλλυντικών και της προσωπικής φροντίδας, χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο γυάλινες συσκευασίες υψηλής ποιότητας για να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους και να αναβαθμίσουν την εικόνα της επωνυμία τους. Η εγγενής κομψότητα και διαύγεια του γυαλιού το καθιστούν ιδανική επιλογή για την προβολή premium προϊόντων και την προσέλκυση απαιτητικών καταναλωτών.



Αυξανόμενη ζήτηση για λειτουργικές γυάλινες συσκευασίες


Η λειτουργικότητα λαμβάνεται σοβαρά υπόψη στο σχεδιασμό των γυάλινων συσκευασιών. Χαρακτηριστικά όπως τα επανασφραγιζόμενα καπάκια, τα ασφαλή κλεισίματα και οι ιδιότητες για ασφαλή χρήση σε φούρνο μικροκυμάτων κερδίζουν συνεχώς τις προτιμήσεις. Η εστίαση στη λειτουργικότητα ενισχύει την ευκολία των καταναλωτών και παρατείνει τη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αυξάνοντας περαιτέρω τη ζήτηση της γυάλινης συσκευασίας.


Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή (D2C)


Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου επηρεάζει την αγορά γυάλινων συσκευασιών. Ενώ το γυαλί μπορεί να είναι εύθραυστο, οι εξελίξεις στα υλικά συσκευασίας και στα πρωτόκολλα αποστολής μετριάζουν αυτές τις προκλήσεις. Τα brands χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερα μοντέλα D2C για να προσεγγίσουν απευθείας τους καταναλωτές και οι γυάλινες συσκευασίες μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του unboxing, δημιουργώντας μια θετική εντύπωση για το προϊόν.



Εστίαση στην καινοτομία και τις εξειδικευμένες εφαρμογές


Η καινοτομία οδηγεί στην εξερεύνηση νέων εφαρμογών για τη γυάλινη συσκευασία. Από τους ενσωματωμένους αισθητήρες μέχρι τις ετικέτες RFID, οι γυάλινες συσκευασίες εξελίσσονται για την καλύτερη παροχή πληροφοριών στους καταναλωτές σχετικά με το προϊόν. Επιπλέον, οι εξελίξεις στην τεχνολογία γυαλιού ανοίγουν το δρόμο για την ανάπτυξη εξειδικευμένων γυάλινων συσκευασιών για φαρμακευτικά προϊόντα και εφαρμογές υψηλής τεχνολογίας.


Η αγορά των γυάλινων συσκευασιών βιώνει μια αναγέννηση που καθοδηγείται από τη βιωσιμότητα, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Εστιάζοντας σε φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές καθώς και τον ελαφρύ και λειτουργικό σχεδιασμό, η γυάλινη συσκευασία παραμένει μια σημαντική και ευέλικτη επιλογή για τα brands σε διάφορους κλάδους. Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, αγκαλιάζοντας τις τεχνολογικές εξελίξεις και καλύπτοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, οι γυάλινες συσκευασίες διατηρούν τη θέση τους ως μια premium και οικολογική επιλογή τόσο για τα brands όσο και για τους καταναλωτές. Το μέλλον των γυάλινων συσκευασιών είναι λαμπρό και υπόσχεται μια ξεκάθαρη και βιώσιμη πορεία για τη βιομηχανία της συσκευασίας.

Φτιάξτε πασχαλινά διακοσμητικά με γυάλινα βάζα και μπουκάλια

Μπορεί το Πάσχα να είναι μια γιορτή κατάνυξης, σηματοδοτεί όμως παράλληλα και την άνοιξη και είναι μια ευκαιρία για να δώσετε χρώμα στον χώρο σας και κατ’ επέκταση στη διάθεσή σας. Με λίγη φαντασία, κάποια βασικά υλικά και άδεια γυάλινα βαζάκια ή μπουκάλια, μπορείτε φέτος να δημιουργήσετε τα πιο εορταστικά διακοσμητικά για το σπίτι σας και να εντυπωσιάσετε όλους σας τους καλεσμένους.


Πασχαλινά δοχεία για λουλούδια:

Η πιο απλή και όμορφη ιδέα είναι να μετατρέψετε τα μεγάλα γυάλινα βάζα και μπουκάλια σε πασχαλινά δοχεία για τα λουλούδια σας. Για μια επιπλέον εορταστική πινελιά, μπορείτε να τα βάψετε σε παλ, ανοιξιάτικα χρώματα και αφού στεγνώσουν να δέσετε γύρω τους λεπτές κορδέλες. Έπειτα γεμίστε τα με νερό και τοποθετείστε μέσα τα λουλούδια της αρεσκείας σας.


Βαζάκια κουνελάκια:

Στολίστε τα μεταλλικά καπάκια των βάζων σας με αυτιά κουνελιού από τσόχα ή ύφασμα. Έπειτα τοποθετείστε στον πάτο γκοφρέ χαρτί σε όποιο χρώμα σας αρέσει, κομμένο σε μικρά κομμάτια για να δίνει την εντύπωση της «φωλιάς». Τέλος, γεμίστε τα βάζα σας με μικρά σοκολατένια αυγά.


Φωτιζόμενες γυάλινες φιάλες:

Βάλτε λαμπάκια LED μέσα σε διάφανα γυάλινα μπουκάλια και τοποθετήστε τα σε διάφορα μέρη του σπιτιού, του μπαλκονιού ή της αυλής σας για έναν ατμοσφαιρικό πασχαλινό φωτισμό.


Μπουκάλια με μηνύματα

Μια άλλη ιδέα είναι να γεμίσετε μικρά μπουκαλάκια με γκοφρέ χαρτί ή άμμο και στη συνέχεια να τοποθετήσετε μέσα τυλιγμένα χαρτάκια με μηνύματα. Θα μπορούσε να είναι ένα όμορφο δωράκι για τους καλεσμένους σας στο πασχαλινό τραπέζι.


Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ιδέες με τις οποίες μπορείτε να αξιοποιήσετε τα γυάλινα βάζα και μπουκάλια σας. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και φτιάξτε τις δικές σας δημιουργίες για αυτό το Πάσχα, καθώς αποτελεί μια ευχάριστη δραστηριότητα ακόμα και για μικρά παιδιά αλλά και μια ευκαιρία για να δώσετε μια δεύτερη ζωή στα άδεια γυάλινα βάζα και μπουκάλια που δεν χρησιμοποιούσατε.

Καλές Γιορτές!



Η Euroglass A.E. στη FOOD EXPO 2024: Καινοτόμες λύσεις στη γυάλινη συσκευασία

Η Euroglass Α.Ε., κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της γυάλινης συσκευασίας συμμετείχε για μια ακόμα χρονιά στην ετήσια έκθεση FOOD EXPO που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.


αποτελεί ιδανική πλατφόρμα για την παρουσίαση των νεότερων τάσεων και προϊόντων σε αυτόν τον στρατηγικά σημαντικό τομέα της οικονομίας. Η φετινή έκθεση φιλοξένησε περίπου 1,300 συμμετέχοντες από την ελληνική και παγκόσμια βιομηχανία F&B, καθώς και χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου από όλο τον κόσμο.


η ομάδα της Euroglass A.E. υποδέχτηκε στο περίπτερο της εταιρείας αγοραστές και επαγγελματίες από Ελλάδα και εξωτερικό και είχε την ευκαιρία να συστήσει μια εκτενή σειρά από καινοτόμες λύσεις στον τομέα της γυάλινης συσκευασίας.


Με την παρουσία της στην έκθεση FOOD EXPO 2024, η Euroglass A.E. συνεχίζει τη δέσμευσή της να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα και να πρωτοστατεί με καινοτόμες προτάσεις στον τομέα της γυάλινης συσκευασίας, αναβαθμίζοντας με αυτό τον τρόπο την εμπειρία του καταναλωτή και συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Homemade ενυδάτωση σε γυάλινα βαζάκια: Απογείωσε την υγεία της επιδερμίδας σου!

Ήδη από την αρχαιότητα, οι γυναίκες ασχολούνταν με την περιποίηση και τη φροντίδα των μαλλιών, του σώματος και του δέρματός τους χρησιμοποιώντας υλικά από τη φύση. Σήμερα, η βιομηχανία της ομορφιάς επιστρέφει με ταχύτατους ρυθμούς σε πιο φυσικά και οργανικά συστατικά, αλλά και σε πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά συσκευασίας όπως το γυαλί, καθώς οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να ευαισθητοποιούνται περισσότερο απέναντι στο τι είναι επιβλαβές για την υγεία τους αλλά και το περιβάλλον.


Η φύση από πάντα περιείχε όσα χρειαζόμαστε για να μας φροντίσει, ακόμα και από την καλλυντική πλευρά των πραγμάτων. Ένας πολύ εύκολος, ασφαλής και οικονομικός τρόπος λοιπόν για να φροντίσεις την επιδερμίδα σου είναι να φτιάξεις ενυδατικές και αντιρυτιδικές κρέμες με υλικά που βρίσκονται ήδη σπίτι σου ή που μπορείς να τα βρεις πανεύκολα.


Εδώ μπορείς να βρεις μερικές ιδέες:


Κρέμα αποτοξίνωσης με πράσινο τσάι



  • ένα κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα πράσινου τσαγιού

  • μια κουταλιά της σούπας αμυγδαλέλαιο

  • μια κουταλιά της σούπας ροδόνερο

  • μια κουταλιά της σούπας χυμό αλόης βέρα

  • μια κουταλιά της σούπας κερί μέλισσας

  • ένα κουταλάκι του γλυκού αιθέριο έλαιο της επιλογής σου






Ενυδατική κρέμα με αμυγδαλέλαιο για ξηρό δέρμα



  • μια κουταλιά της σούπας αμυγδαλέλαιο

  • δύο κουταλιές της σούπας βούτυρο κακάο

  • μια κουταλιά της σούπας μέλι

  • δύο κουταλάκια του γλυκού ροδόνερο




Αναζωογονητική κρέμα θρέψης με μήλα



  • δύο μήλα

  • τέσσερις-πέντε κουταλιές της σούπας ροδόνερο

  • ένα κουταλάκι του γλυκού έξτρα παρθένο ελαιόλαδο




Extra tip: Φρόντισε τα βάζα και τα δοχεία στα οποία αποθηκεύεις τις κρέμες σου να είναι γυάλινα. Το γυαλί δεν επηρεάζει καθόλου το pH των συστατικών, γι’ αυτό άλλωστε και το επιλέγουν τα πιο πολυτελή brands στη βιομηχανία της ομορφιάς, διατηρώντας έτσι οτιδήποτε αποθηκεύει φρέσκο και αναλλοίωτο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, εμποδίζει την ανάπτυξη βακτηρίων καθώς η μη πορώδης επιφάνεια του δεν μπορεί να μεταφέρει επιβλαβή μικρόβια στην ευαίσθητη σύσταση των φυσικών υλικών.

Σελίδα 1 από 24       Επόμενο > Εγγραφές ανά σελίδα: